Re: Opinie o firmach komputerowych

Autor: Roy (roy_gdansk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 15:01:57 MET

MSD - w 1990 roku sprzedali mi monitor serwisowany jako nowy - poszedl do
reklamacji i kazalo sie ze byl juz uzywany!!! wtedy sie na sprzecie tak
dobrze nie znalem i nie zauwazylem - wiecej tam nie poszedlem.
AXEL - goraco polecam wymienialem kilka razy plyte glowna bo nie dzialal mi
z dyskiem (problem napiecia 3.3v) i w koncu ... wymienili mi dysk (dysk byl
roczny kupiony w axlu - dali mi nowy i powiedzieli ze niestety !!! moga dac
mi tylko tej samej wielkosci) - mankamentem jest to ze niestety malo sie
znali (systuacja sprzed okolo 2 lat) na sprzecie.
Centrum Komputerowe Wyrzykowski - problemy z rekojmia - ale tylko jak sie
trafi na szefowa - z serwisantem i szefem gada sie po ludzku - wymienili mi
2 razy padniete dyski za doplata na wieksze - kulturalna obsluga (wyj.
szefowa - lubi byc mdla i wali dziwne teksty typu "rekojmia mnie nie
obowiazuje bo dystrybutor mi jej nie dal") mimo niskich cen sklep zdaje sie
chyli sie ku upadkowi nie maja juz nawet wlasnych stikersow
BALTA - ceny naprawde niskie osbsluga na poziomie znajomosc sprzetu
przecietna ale nie wymagajmy zeby pan wiedzial czy sprzedaje dyski na
lozyskach olejowych czy mechanicznych od tego masz kliencie internet. Kolega
rekloamowal dysk twardy - niestety dostal uszkodzony ale powniewaz u niech
dziala nic nie wskoral (problem jest taki ze nie zawsze jest ten dysk
rozpoznawany w BIOSIE) teraz oddal nagrywarke czeka na odbior. Sklep bardzo
dobrze soebie radzi otwieraja nowa filie na kartuskiej

Generalnie rzecz ujmujac ze wzgledu na pewnosc ze sklep po roku nie padnie
polecam Balte - maja tez bardzo dobra strone www i te ceny... na 2 miejscu
jednak Axel - mnie nigdy nie zlekcewazlyli ale moj kolega dostal np. po
wymianie jakis lewy uzywany dysk tak ze roznie to bywa. Przestregam i
odradzam male firmy - taka jedna chciala mnie oszukac na plycie glownej -
udawali ze jest ok a nawet jej nie testowali itp.
Pzdr Roy