Re: Karty sieciowe

Autor: mirro (bis2_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 14:28:58 MET

Użytkownik "Wagus" <Wagus - doggie77_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Czy istnieje tutaj analogia to modemów, tzn. że drogie, dobre sieciówki za
> 200 zł (np. IBM'a, 3Com'a) bardziej odciążają procesor komputera) od
takich
> za 40-80 zł? Konkretnie, czy bardzo "procożerna" jest karta "Compex
RE100TX
> 10-100 PCI Fast Ethernet Adapter"?

Swego czasu w "Komputer Swiat" (tak, wiem - nie jest to czasopismo typu
"Chip" czy "PC World Komputer") ukazal sie test kart sieciowych 100-tek.
3COM zajal dosc odlegle miejsce, i to nie ze wzgledu na wysoka cene. Po
prostu byla WOLNIEJSZA przy przesylaniu danych (szczegolow nie pamietam).
Moj kolega, ktory zjadl zeby na duzych instlacjach siciowych wrecz zabronil
kupowac do firmy kart 3COM-a (wolal Intela).
Ja pomimo wszystko mam 3COM i w pracy i domu.
Pamietam 10 lat temu kiedy zaczynalem w branzy to zdarzalo sie, ze byly duze
problemy z roznymi kartami. Po wprowadzeniu kart opartych na Realteku
problemy w zasadzie sie skonczyly. Teraz nie mam wyrzutow sumienia
proponujac karty oparte na Relateku zamiast 3COM.

Mirro