Re: Jak spowolnic modem (w celu jego przyspieszenia)?

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 14:10:19 MET

> W takim razie wpisz coś takiego:
> +MS=V90,1,75,40000,75,40000
> Powinien wtedy łączyć się na 40000 bps. Jeżeli to będzie za dużo to wpisuj
> mniejsze wartości (kolejne co 1333 bps) 38666, 37333, 36000.

Ech... kiepsko, kiepsko.... :-((

Zainspirowany uwagami Janusza Szydło,
wziąlem instrukcje do modemu i wklepalem dokladnie tak:

AT+MS=V90,1,75,36000,75,36000

a potem probowalem jeszcze (V.34) czyli tak:

AT+MS=11,1,75,36000,75,36000

Niestety w obu przypadkach efekt jest tragiczny!
Przy probie polaczenia wyskakuje komunikat w rodzaju:
"Nie mozna wykryc modemu... Modem jest w uzyciu...."

Jesli wykazuje w.w. ciag komend i zresetuje kompa,
to modem znow jest "czynny".

Czy pozostala mi juz jedynie wymiana modemu?

Dzieki,

Enio