Re: Problem z czcionka

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 13:53:07 MET

Użytkownik "Robert Pawlak" napisał w wiadomości:

> To ma byc smieszne?
> Robert

To był test na inteligencje ale widze że go oblałeś.
Zanim zaczniesz coś pisac na tej grupie to napisz sobie wiadomość na kartce
i przeczytaj 10 razy.
Skąd jełopie ludzie mają wiedzić jaką ty masz drukarkę?!?!?!?!
Skąd ludzie mają wiedzieć z jakiego programu robisz wydruki?!?!?!?!
Jakiego do cholery używasz systemu?!?!?!?!

Przemyś to co napisałem i zrób sobie rachunek sumienia bo jesteś wyjątkowo
mało spostrzegawczy.

Serwiz