Re: Leadtek Winfast Geforce2 MX SH Pro

Autor: Edwardek (estencel_at_winkowski.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 13:56:37 MET

http://www.in4.pl/recenzje/gf2mxshpro/index.htm

Użytkownik "axg" <axg_at_gates.alcanet> napisał w wiadomości
> czy ma ktos taka karte, otoz mam kilka pytan:
> 1) Czy po starcie kompa karta zglasz sie wam jako Geforce2 MX/MAX ?

    nie

> 2) Po zainstalowaniu sterow z plytki i programiku WinFox v1.0, nie mam
> aktywnego przycisku hardware monitor, czy po zainstalowaniu WinFox v2.0
> bedzie.

    to zalezy, to oprogramowanie jest fajne, ale roznie sie zachowuje
    w zaleznosci od sterow i systemu - raz jest, a raz nie ma....
    w koncu zrezygnowalem z tego programu i uzywam innego (nie pamietam juz
        dokladnie jakiego - mam to w domu)

> 3) WinFox wykrywa ze pamiec jest taktowana 385 Mhz (rdzen 200) , ale
chodzi
> spoko na 230/420 (chociaz pojawiaja sie kropki na laczeniu tekstur), nie
> podejrzewam zeby miala DDR'y bo na kosciach jest 5,5 ns

        to nie sa DDR'y.....
        420: pamiec? na tyle? to chyba troche za duzo, chyba ze masz dobre
chlodzenie
        na pamiatkach...