Re: Karta Graficzna - co wybra

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Tue 12 Feb 2002 - 13:46:55 MET

> Radeon ma poprostu lepsza jakosc obrazu dla tego polecany jest dla osob
> pracujacych z programami graficznymi itd ale GF2Ti jest znacznie szybszy....
> a jakosc obrazu nie musi byc znaczaco zla jesli wybierzesz jakis markowy
> prodykt. Ja mam MSI i jakosc obrazu jest dobra.

Nie prawda ....

ATi ma lepszej jakości obraz 2d i 3d , jest bardziej zaawansowana
technologicznie (więcej efektów i itd) i nie ma "skaczącego" tała jak
wszystkie karty na ukłądach Nvidii.

Lepiej podaruj sobie Geforce2Ti kup ATi7500.

Co do wydajności to ATI 7500 jest zblizoną wydajność od Geforce2Ti (czasami
nawet sporo wyższą ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///