Problem z czcionka

Autor: Robert Pawlak (pawlakr_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 12:59:43 MET

Czesc wszystkim grupowiczom. Mam problem z z moja drukarka. Nie wiem czy to
jest post na ta grupe jezeli nie to prosze mi podac odp. adres. Problem
polega na tym ze, drukarka zamiast drukowac niektore polskie litery drukuje
cos innego, np zamiast ą jest G itp. z tym ze niektore litery drukuje
dobrze np ó. Podejrzewam ze blad lezy po stronie komputera ale pomimo prob
nic nie sie nie udalo zrobic. Prosze o odpowiedz

--
Robert
ICQ 123037887