Re: P³yta g³owna pod AMD ATHLON

Autor: Ulkesh (ulkesh_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 12:05:29 MET

"Piotr K" <piotr23_at_skrzynka.pl> wrote in message
> Czy mozecie mi polecic plyte pod ATHLONA XP 1700? Taka z przedzialu ok
300ze
> ta..
> Przegladalem ECSy na viach 266a i sisach, ale zawsze z jakas byly
poroblemy.

> Podsumowujac - szukam czegos STABILNEGO pod Athlona ale w cenie ecsa.. ;)
cz
> y to mozliwe? ;))

Ja bym mimo wszystko na ECS nie stawial. Mowi sie ze wgrasz Bios, i cos tam
i cos tam i nagle bedzie to super plytka. (w testach tez nie rewelka :
http://www.socketa.com/reviews/ecs/k7vta3/2.shtml) Ja bym odradzal. 3 dni
temu skladalem szwagierce komputer z athlonem 1700+ wlasnie na ecs'ie.
Myslalem sobe w duchu ze to nieco jak budowac wiezowiec na miekkim piasku.
Ale poniewaz mialo byc oszczedzanie no to bylo oszczedzanie. Skonczylo sie
na tym ze plytka jest dzis wymieniana na Microstara, bo niekontrolowane
twarde restarty komputera nie byly niestety podatne na naprawe.
Chcesz zagrac w lotka i liczyc ze wszystko bedzie ok, jasne, ale ja wole
dolozyc 200 zl (na to namowilem szwagierke, szczerze mowiac nalegalem na
asusa, ale az takiego wplywu chyba nie mam, heh) i miec cos na pewno
stabilnego....
Ale oczywiscie z pewnoscia istnieja stabilne ECS, tak jak istnieja biale
kruki ;-)))))
ps. To mial byc zart...

Pozdrawiam

ulkesh