DURON i wyskakujące gierki

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 10:56:35 MET

Co jest nie tak z tymi AMD, ostatnio kupowałem dwa komputery
oba z duronami.
1. DURON 900, płyta ECS K7VZA, GF 2MX 400
2. DURON 850, płyta ECS ???? z układem SIS, GF 2MX 200

Problem polega na tym że gierki "wyskakują" (bez żadnego komunikatu o
błędzie)
do systemu. Czasami zaraz po załadowaniu gierki a czasami po kilku minutach
grania :((( Sprawdzałem karty grafiki na komputerze na którym te gierki
chodzą
bez problemów, zostaje albo płyta albo procesor ale żeby dwa kompy cierpiały
na ta samą przypadłość (kupione w różnych miejscach, w odstępie 3 mies.)
Wiatraki są gigantyczne więc raczej przegrzewanie odpada. Reinstalowałem też
Win Me i Win2k ale to samo. Na trzecim kompie z PIII800 nie ma takich
problemów.

Co z tym zrobić ? bo poleciłem durony znajomym i teraz krzywo na mnie
patrzą. a może to te ECS'y

Remek