Kart TV

Autor: Mariusz (mylus_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 10:31:24 MET

Witam!!
Konfiguracja komputera jest następująca :
Asus A7A266-E Ali1647 ATA/133
AMD Athlon XP 1600+
CoolerMaster EP5-6I11
DDR 256MB PC-266
Maxtor DiamondMax Plus D740X 60 GB (ATA/133)
LG GCE-8160B x40/x16/x10 bulk + soft
GeForce3 Ti200 Microstar Pro-TD 64MB (MS-8851) + DVI / tv-out
Creative Sound Blaster LIVE! Player 5.1 bulk
Pinnacle Systems Studio PCTV PRO

System WIN98

i teraz pytanie:

    Próba uruchomienia karty TV kończy się zwisem systemu, radia mogę
normalnie słuchać, progam od obróbki obrazu działa normalnie.
    Myślę, że ważną informacją jest to, że zmis następuje tylko jeżeli
wykorzystuje orginalen oprogramownie firmy Pinnacle.
    Problem ten nie występuje jeżeli używam jakiegoś innego oprogramowania
do odbioru TV. Wszelkie próby zmiany gniazda PCI nie pomagają.
    Kart jest dobra bo na innym kompie z inną płytą i kartą muzyczną
działa prawidłowo

    Czy ktoś spotakł się z czymś takim i może mi pomóc. Będę wdzięczny za
wszelkie sugestie i rady.

Mariusz