Re: P³yta g³owna pod AMD ATHLON

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 10:29:38 MET

U¿ytkownik "posazek" <posazek_at_interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
witam,

To co piszesz jest prawda, ale ja mam (w zasadzie mialem bo wlasnie
zmieniam) w domu k7s5a + Athlon 1GHZ /266 + pamieci Elixir (256 DDR). Co do
pamieci to nie musi byc infineon, te problemy pamieciowe wynikaja glównie z
przesadzenia ustawien w biosie przez uzytkownikow (kazdy odruchowo robi
ultra/cas2). duzo daje tez najnowszy bios - ecs mocno namieszal w starych
biosach z tolerancja dla sygnalow. Wiec moj arada jest taka, najnowszy bios
+ pamieci nie szajsowate (nie kupuj VM'ow to jest g..fno mam takie w pracy
512 DDR + k7s5a i szajs jeden nie chodzi na ultra ;-))

pozdrufka

Piotr