Pamięci do starej karty

Autor: Marcin Krok (krokm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 10:02:32 MET

Cześć!
Może ktoś ze Śląska ma do odstąpienia lub odsprzedania za parę złotych (lub
piw) kostki pamięci, jakie były w karcie S3 Trio 64 V+ ???? (takie płaskie,
małe, nie wiem jak się to nazywa)
Please!
Nia mam czasu jeździć na giełdę, a po nie mógłbym sam podjechać w tygodniu
po południu.

Mam 1 MB i wszystko, co wyciągam to 800x600 w HighColor, na dodatek przy
właczaniu Internet Explorera pojawiają się
czarne kropki na całym ekranie. W innych trybach tego nie ma, ale w 1024x768
mam tylko 256 kolorów.
Chciałbym rozbudować do 2 MB, na karcie są gniazda, może też bym te pamięci
wymienił, bo te kropki mogą oznaczać coś z pamięcią.
Ja wiem, że ten mój pecet to zabytek, ale jeszcze przez "chwilę" musi mi
wystarczyć, a potem też nie chciałbym go tak po prostu wyrzucić - tylko
niech działa.

Dzięki z góry
Marcin