Matrox G400 (tryb DVDMax) - napisy na głównym

Autor: MariuszC (mcukr_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 08:19:55 MET

Witam,

kupiłem niedawno kartę Matrox G400, podłączyłem ją też do telewizora,
no i okazało się, że po włączeniu drugiego wyjścia w tryb DVDMax
obraz z playerów DivX jest wyświetlany na telewizorze, natomiast
teksty, pojawiają się na głównym monitorze komputera.
Jak sobie poradziliście z tym. Czy jest jakiś player, który poprawnie
nakłada teksty.
Oczywiście można wyświetlać film w oknie windowsa na telewizorze
ale to nie to samo.
Także proszę o informacje czy jest możliwość uzyskania spodziewanego
efektu.

Mariusz