Re: ATI Radeon 8500 - problem z jakoscia obrazu w filmach

Autor: Mariusz (NOSPAM_mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 07:45:20 MET

Witam,
Użytkownik "Enio" <tkobosz_at_mp.pl> napisał w wiadomości

> OK, bylem na stronie ATI i zastalem tam nastepujace wersje sterownikow:
>
> 1.
> Windows 98 Display Drivers
> Recommended Driver - 4.13.7191
> Posted October 23, 2001
> This is a fully released and supported display driver, which supports
> Windows ME, Windows 98 and Windows 98 SE. DirectX 8 and OpenGL support are
> included.
>
> 2.
> Alternate Driver - 4.13.9013
> BETA Release/Not Supported
> 7.66.04-020129X-2545E
> Posted January 31, 2002
> [...]

Eeee, no chłopie... z oryginalnego CD to się nie dziwię... Zainstaluj
najnowsze, niekoniecznie beta z ich strony.
Ja testowałem w zasadzie ich wszystkie stery, z tymi ze strony nie ma
najmniejszego problemu. Tylko uwaga, z tego co wiem, inne stery są dla
"Built by ATI" i inne dla "Powered by ATI". Te pierwsze nie chodzą na
drugiej karcie.
Pozdrawiam
Mariusz..