Re: AVI i XP

Autor: ViZi (vizi_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 01:59:33 MET

> mam problem, po przejściu na Windę XP pliki AVI odtwarzane są "do góry
> nogami" co to jest ? czy jakieś ustawienia czy co ? jak to zmienić ?

Metoda trohe brutalna ale sqteczna

1. Musisz wstac z krzesla
2. Podejc do monitora
3. Obrucic o 180stopni (w pionie, NIE W POZIOMIE, bo nic nie bedziesz
widzial!!!)
4. Cieszyc sie z avi.

Jeszcze mozesz przyczepic fotel do sufitu, ale nie polecam bo trudno siasc
na niego puzniej. (Prubowalem i zlamalem sobie glowe :(

Pozdr.

--
                           vizi_at_poczta.onet.pl
                          GG#-[2029995]