Re: Program do BUDZIENIA

Autor: Arek Wolowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 01:14:37 MET

"Paweł U" <kcuf_at_friko.onet.pl> napisał(a):
> chyba macie bardzo wolne te komputery w tym akademiku (nie grzejace sie)
> moj wystarczy ze sie wlaczy i juz nie da sie spac
> :))))

No mój tak samo, a współlokatora też nie lepszy. Jego jeszcze
przy rozruchu wydaje jakieś dziwne odgłosy :)).
Ja swój musze wyłączać na noc, chodzi jak odkurzacz ;))
No ale trzy wiatraki w środku, najgłośniejszy na procku,
ma wg wskazań płyty ponad 5000 obrotów/min.
Jak będzie mi się chciało to sklece jakiś regulator i go
przystopuje :)).

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
"Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju."