Re: Zanizona FSB w WCPUID

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 00:45:13 MET

On Mon, 11 Feb 2002 17:14:45 +0100, "Piotr Respondek"
<pytong_at_kki.net.pl> wrote:

>odpowiadaj. Te 5 MHz nie robi dla mnie najmniejszej różnicy, a pytałem tak
>z czystej ciekawości posiadaczów płyty czy u nich jest podobnie.
Po prostu producent zainstalowal rezonator kwarcowy, ktory nie daje
dokladnie takiej lub innej czestotliwosci i kropka. Nie wiem czy
wynika to z faktu podwyzszenia tym stabilnosci ;-) czy jakiegos
innego.
Moj Asus (nie jedyny A7V133) pracuje dla odmiany nieco szybciej i
zamiast 1GHz mam 1.01 :-)

Pozdrawiam
GLide