Re: Zestaw-opinie

Autor: Łukasz Szewc (lszewc_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 00:30:21 MET

> Lepiej Shuttle AK12 lub AK11 - zrobi to samo a o wiele taniej
(zakladajac,ze

Plyta Solteka jest beskonkurencyjna, choc do kafejki to chyba strata
pieniedzy bo jej nie wykorzystasz. Mam dokladnie ten model i idzie jak
burza. Moze cos z ECS, chyba nic wiecej Ci nie potrzeba.

> Moze 256MB - za te zaoszczedzone na plycie pieniadze

Dokladnie!!!!!

> Chyba lepiej Seagate 20GB ale mysle, ze za niewiele wiecej Seagate 40GB
U6,

Na pewno lepiej!!!! Juz mialem przygody z Samsungami

> Raczej bym odradzal. To juz lepiej LG

Z daleka od Samsunga. Oni sa jak loteria...

Pozdrawiam
Lukasz Szewc