Re: Oporny duron 800Mhz

Autor: luk (luk_at_free.net.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 00:20:42 MET

> Poszedl by pewnie na 124 ale masz kiepska plyte do krecenia.
no wkoncu po ecsach za wiele spodziewac sie nie mozna .i tak sprawuje sie
lepiej niz myslalem ze sie bedzie sprawowac

> Jakie?
generalnie to razem z zasilaczem 8 wiatrakow ;)
1xgrafa + 1x mostek standardowe z k.graficznej wentylatorki
1xspire na procek miedziana wkladka reszta aluminium
hdd w kieszeni 2x wentylowanej
wlot i wylot kompa sunon
jak mowilem komp nie przekracza 43 stopni przy 100% obciazeniu

> Moje doswiadczenie nie pozwala mi wierzyc w "wygrzanie" :)
> Mozesz sprobowac ale ja w to nie wierze.
wiem z celerona 666 ze nie chcial isc na be6 wiecej niz 750mhz (na 83 zadko
probowalem bo to troche meczoce dla podzespolow) a potem jak juz sobie
pochodzil to na 1ghz chodzil spokojnie:)

luk