Re: cyfrowe podłączenie CD

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 23:59:27 MET

Użytkownik "Hełmofon" <rg78_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam może pytanie jest banalne ale ..
> Mam CD ASUS 52x kartę muzyczną SB Audigy podłączyłem kabelek Digital CD i
co
> i nic cisza ??
> Czy te połączenie nie działa z CD tylko DVD
> A może coś trzeba poprzestawiać ... tylko gdzie?
> Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź,
> albo wskazanie miejsca w sieci gdzie będę mógł sobie poczytać o tego typu
> podłączeniach.
>
> Pozdrawiam
> Robert "Hełmofon" Gromek
> www.rowerowy.wolomin.com

Pponiewaz malo kto uzywa tego polaczenia producenci napedow Cd leca sobie i
w wielu przypadkach to gniazdko opisane jako digital out to tylko atrapa,
potwierdzam, tez mam Toshibe i jest glucho, ale o dziwo w Samsungu dziala.
NIE ma danych odnosnie Asusa, ale jesli odrocenie kabelka o 180 stopni
(zmina biegunowsci ) nie pomoze to znaczy, ze nic z tego nie bedzie.

Robert P.