Re: I co tu wybrac: ABIT ST6 vs ASUS TUSL2-C ??

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 23:39:11 MET

Użytkownik "Tomek" <nixon_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Pomozecie :)) ?

w domu mam ww asusa i jestem bardzo zadowolony, skladalem niedawno kompa i
tez chcialem kupic asusa ale akurat w hurtowni byly tylko ww abity... pech
chcial, ze spieszylo mi sie i kupilem... plyta padla ulamek sekundy po
pierwszym uruchomieniu, wymienilem w ramach gwarancji na nowa ale schody
zaczely sie bo okazalo sie, ze plyta nie obsluguje tualatinow (a taki byl
przeznaczony) z biosem, z ktorym zostala kupiona. chwilowo nie mialem
dostepu do netu wiec wkurzylem sie niesamowicie. po wgraniu biosu instalka
windy i kolejna skucha... nie dziala karta muz. zintegrowana. efekt byl
taki, ze musialem dokupic karte muz bo klient naciskal i nie bylo mowy o
kolejnym tygodniu w serwisie. jedyny plus jaki znalazlem to mozliwosc
regulacji napiecia procesora, w asusach nie wiem czemu nie dziala choc jest
taka opcja w biosie, mozna sobie z tym poradzic ale jest sprawa utrudniona.
pozatym w abicie brakuje mi boot managera wbudowanego w bios, dzieki temu
asus jest dla mnie idealnym wyjsciem, pozatym nie mam ze swoim asusem
najmniejszych problemow a powsadzane mam w nia calkiem sporo gratow...
ogolnie rzecz biorac nigdy chyba juz nie kupie abita

pozdrawiam
artur