Sterowanie IRQ

Autor: Mikesan (Mikesan_at_box43.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 22:28:00 MET

Witam,

Czas jakies temu, pisalem o klopotach z plyta M710 (iLX,c333, win98). Widac
probem ten jest z rodzaju "zbyt wiele mozliwosci", bo odpowiedzi nie bylo.
Dlatego zawezylem go ostatnio. Zostawilem na plycie sama karte grafiki
(i740,AGP). I nadal wystepuje blad w tablicy przerwan IRQ (zarowno w wersji
ACPI jak i specyfikacji MS). Nie ma bledu przy trybach biosu rzeczywistym i
chronionym. Co moze powodowac bledy w owej tablicy? Ustawienia w biosie?
Chipset? Karta grafiki? Nie mam niestety mozliwosci wsadzenia innej grafiki
aby sie przekonac czy objawy losowych zwisow przy starcie windy tez by
wystepowaly. Mam pytanie - gdzie szukac, aby znalesc przyczyny?

Mike