Re: koniec ups'a???

Autor: Robert Polkowski (polak_at_ask-blonie.prv.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 20:40:12 MET

Użytkownik "Adam Gapiński" <adas_at_mkt.pl> napisał w wiadomości

> dobry sklep elektroniczny - tylko wcześniej sprawdź ile i jakich
> akumulatorów potrzebujesz
> --
>
> Adam Gapiński **** Linux registered user #251489
> adas_at_mkt.pl

W Everze MP500 siedzi chyba 7-7,5Ah 12V jedna sztuka (dokladne info
to na stronie producenta).
IMHO te aku sa tak przeciazane ze po paru akcjach w stylu pelne
wyladowanie, aku idzie do krainy wiecznych lowow ;))
U mnie wytrzymal okolo roku a raptem ze 2-3 razy sie rozladowal.

Zdobylem 2 aku zelowki 32Ah polaczone rownolegle utrzymuja spokojnie
godzine dwa kompy + lampke biurkowa itd.

--
Robert Polkowski  polak_at_ask-blonie.prv.pl  www.ask-blonie.prv.pl