Re: a4tech czy warto?

Autor: Karol Susicki (susicki_at_karlsen.com.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 20:03:14 MET

Użytkownik "Bartosz Bobrek" <b.bobrek_at_students.mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:3C67A413.FE7BBF3F_at_students.mimuw.edu.pl...
> Cześć!
>
> Mam ogromnš ochotę nabyć sobie bezprzewodowš myszkę i klawiaturę tejże
> firmy.
> Nie wiem tylko czy nie będę miał z tym sprzętem problemów..
> Chętnie wysłucham wszystkich opini za i przeciw (w porównaniu do innych
> producentów).
>
> Jak na razie 'ZA' jest tylko jedna:
> - układ klawiatury tylko w a4tech'u jest taki jak lubię.. czyli duży
> enter, duży backspace i krótszy prawy
> shift.
>
> Bartek
Mam pozytywne wrazenia nt. tych urzadzen. Mysz proponuje radiowa (na
podczerwien maja wieksze wymagania co do ustawien odbiornika). Ceny tych
urzadzen sa bardzo przystepne.

Karol Susicki
www.karlsen.com.pl