Re: Karty sieciowe

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 19:17:10 MET

Wagus wrote:

> Czy istnieje tutaj analogia to modemów, tzn. że drogie, dobre sieciówki
> 200 zł (np. IBM'a, 3Com'a) bardziej odciążają procesor komputera) od > takich za 40-80 zł?

oczywiscie 3COM ma nawet jakis wbudowany mechanizm odciazania procesora
(mowie o moim 3C905C-TX-M nie wiem jak inne modele), generalnie roznica
w realnych transferach i obciazeniu procesora przy maxymalnych
transferach jest bardzo duza, kumpel ma jakiegos realteka niby 100Mbit
za 50 zeta a maxymalny transfer jaki to wyciagalo to byly 3 Mb/s, z
drugim 3COMem szlo 8-9 Mb/s

poz.