koniec ups'a???

Autor: KJanik (chrisjan_at_polbox.com)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 18:32:17 MET

Dostałem dwa (używane) ups'y jednak mają one dziwną tendencje do wyłączanie
się jeżeli przy braku napięcia mają podtrzymać komputer i monitor( lub np.
telewizor). Zaczynają wydawać dzwięki jakby coś zwierało (przeciążenie???) i
wyłączją się. Natomiast gdy podłącznone jest naprzykład pare urządzeń , ale
bez monitora, ups podtzrymuje napięcie przez ok 10 min. Występuje to tylko w
2 egzemlarzach, moje dotychczasowe ups'y radzą sobie pezproblemowo z
podpiętyą także drukarką,głośnikami więc wychdzi że to chyba wina zużytych
baterii. Czy mam racje??
Gdzie można ewentualnie kupić takie baterie do ups'u Ever MP500 i ile taka
przyjemność kosztuje??
Dziękuje za pomoc
Pozdrawiam
KJanik