Re: I co tu wybrac: ABIT ST6 vs ASUS TUSL2-C ??

Autor: Piotr (wawerek_at_pnet.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 18:18:43 MET

Użytkownik Bogdan <bogdan_at_formica.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a48q5u$8mu$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Tomek" <nixon_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Polecam bardziej Abita. Asusy jednak czesciej sie psuja i maja toporny
Bios.

Mam Abita SA6 (a raczej jest w serwisie)
Kupilem plyte - nastepnego dnia poszla do serwisu
Po wymianie - za 2 dni z powrotem do wymiany
terazpochodzil 8 miesiecy i znow do serwisu poszedl
Wiec nie wiem co sie bardziej psuje.
Do tej pory uzywalem tylko asusow i nigdy nie mialem problemow. ASUS P2B byl
naprawde w porzadku, P55tvp4 do tej pory chodzi (pentium 200), a jeszcze
inna plyta (nie pamietam modelu, ale pod pentium bez mmx) z prockiem pentium
150 tez chodzi (ponad 5lat).
Nastepna plyta bedzie napewno ASUSem.
Moze nawet jak ta wroci z naprawy to sprzedam ja i kupie wlasnie TUSL2c

pozdrawiam