Re: ATI Radeon 8500 - problem z jakoscia obrazu w filmach

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 17:45:17 MET

> Chyba masz sterowniki z przed kilku miesiecy :-<<< . Zainstaluje nowe lub
> najnowsze jesli sie nie boisz ....
> U mnie z overlayem jest wszystko OK !!!

Wlasnie ktos inny mi sugerowal, ze to moze byc wina sterow,
ale radzil zainstalowanie... starszych ;-)

Tak czy inaczej - chetnie poeksperymentuje ze sterowanikami,
tylko bardzo prosze mnie lekko oswiecic w tej materii,
bo nie znam polityki ATI (maja cos w rodzaju detonatorow, czy jak?).

Jaka wersje sterow polecasz?

No i jeszcze jedno - to moje pierwsze ATI, wiec instalowalem troche
w ciemno - caly pakiet z CD i nie wiem ktore z programow co robia
(np. jakis HydrVision - czy to jest konieczne?).

Co mam sciagac? ("gole drivery", czy jeszcze cos ?)

Dzieki,

Enio