Re: CDROM AOPEN 52x?

Autor: Kenny (kenny3_at_poland.com)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 17:23:27 MET

> co wy na to?
> cena 150zł ok (chciałbym Teaca ale 240zł....)
> pada to? czy to nie jest przypadkiem LG z logiem AOpena?
> LG nie kupie bo pada i płyty łamie (nie wyważony)
> SAMSUNGA tyż.... a co powiecie o Creative?

Hmm,
1. szajsung - wiadomo - z daleka
2. creative - tez slaba zywotnosc (przynajmniej cd-rw)
3. na pewno potrzebujesz 52x???
4. LG 40x sa wbrew pozorom bardzo dobre jesli chodzi o tralosc (wiem bo mam,
tylko wolno czyta audio i nie czyta subkanalow) (LG 52x rzeczywiscie jest
znacznie bardziej problematyczny od starszego modelu)
5. TEAC 40x kosztuje 200,-
6. AOpen - nieee wiem... ;)

--
Wojtek