Re: regeneracja

Autor: Maciek (maciekm_at_o2.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 16:25:02 MET

> mam pytanie w sprawie regeneracji tonera.
> Czy mozna to samodzielnie wykonac? Czy trzeba oddac jakims fachowcom?
> ja potrzebuje zregenerowac toner do lexmarka OPTRA S 1650.
> Znacie jakies tanie firmy regenerujace?
> lub sposob na samodzielna regeneracje?
Nie wiem co rozumiesz pod slowem regeneracja. Zazwyczaj toner sie poprostu
dosypuje. Bez zadnych problemow mozna to zrobic samemu w domu.
Uderzasz do jakiegos wiekszego komputerowego i pytasz sie o toner
do w/w modelu drukarki. Dokladna instrukcje jak wsypywac itd.
daja zazwyczaj w pudelku razem z tonerem.
pozdrawiam
M.