Re: Pomocy !! sprawna karta graf. nie dziala tylko na mojej plycie ?!

Autor: Basior (basior_at_go2.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 15:46:44 MET

> Po
>
> Zgadza się - reset też działał, jak pamietam
>
> Ja wykorzystałem wtedy wszystkie trzy możliwości,
> ale wkurzony zmieniłem wtedy monitor i spokój...

a ja sie zastanawiam nad sprzedaniem karty poniewaz monitor zmienie moze za
rok
i w dodatku w ustawieniach karty nie pokazuje mi sie zakladka z TV-Outem i
nie wiem jak to wlaczyc - zmienialem 3 razy starowniki i nic (?)

jezeli bios nie pomogl to znaczy ze musze sie meczyc albo z wylaczeniem
monitora na poczatku
lub tez szybki reset ???
co za funkcjonalnosc

pozdrawiam Piotrka i Polluxa ze chcieli odpowiedziec na mojego posta
basior_at_o2.pl