Re: jak polaczyc kompa z laptopem ?

Autor: -- Vilfor Maguard -- (tmot_at_satfilm.net.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 15:01:58 MET

Użytkownik "<<SEN>>" <sen_microsystems@(antyspam)interia.pl> napisał w
wiadomości news:a48icb$mte$1_at_news.tpi.pl...
> Pytanie jak w temacie .
> Laptop ma COM, LPT i port podczerwieni.
> Lepiej wiec laczyc COMem, LPT , czy kupic cos do stacjonarnego kompa
(IRDE)

Kabel LPT faktycznie szybszy, ale w duzo gier mozna pograc, po COM'ie a po
LPT nie.
Jezeli nie zamierzasz tego uzywac do grania to LPT, wydaje mi sie, ze to
bedzie najrasadniejsze rozwiazanie. A co do programu, to samw indows juz
dobrze sobie radzi...