Dziwne zachowanie karty graficznej ATI

Autor: Wojtek (piacho2_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 14:46:34 MET

Czesc!
Jestem posiadaczem karty ATI Range Xpert 2000 Pro 16 MB TV-OUT. Probowalem
to cudo zainstalowac na dwoch komputerach z Windows 98 (First Edition).
Jeden komputer mial plyte Lucky Star z chipem VIA KT133, a drugi plyte ECS
na SiS 735. W obu plytach siedzialy Durony 800 MHz.
Udawalo mi sie zainstalowac karte graficzna, ale po kilku wlaczeniach
komputera orginalne sterowniki znikaly i system rozpoznawal ATI Range jako
standardowa karte VGA. I cala zabawe z instalacja trzeba bylo zaczynac od
nowa. Probowalem najnowszych sterownikow do karty, do AGP na plycie glownej,
zmienialem ustawienia BIOSu ale nic to nie pomoglo. Moze ktos mial podobne
problemy i wie jak je mozna rozwiazac?

Wojtek