Wyjście cyfrowe nie działa....???

Autor: Karol Borsuk (tau_at_poland.com)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 14:17:41 MET

  Witam,
Mój czytnik DVD Toshiba ma wyjście cyfrowe, moja karta
dźwiękowa
Sound Blaster Live też ma gniazdo cyfrowe. Kupiłem specjany kabel do tego
wyjścia,
ale cóż-nic nie słychać w głośnikach. Oczywiście ustawiłem na SPDIF-in,
kabelek próbowałem
różnie (wkładałem odwrotnie, obracałem) żeby wszystko wyeliminować, i nic.
Czy można coś z tym zrobić...???? Może trzeba zainstalowac jakiś program
albo coś zmienić w rejestrze. A może te wyjście cyfrowe w DVD to lipa..???
Pozdrawiam i proszę o wszelka pomoc.
 Karol