Odp: drukarka polećcie mi coś

Autor: Janusz W. (ajjw_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 12:19:40 MET

Użytkownik Paweł <pol.d_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4898f$oqu$1_at_absinth.dialog.net.pl...
> muszę kupić jakąś drukarkę ale nie wiem jaki model (HP, lexmark canon???
> czyinną?)
> ma być do użytku domowego
> niedroga i tania w exploatacji
> zupełnie się nie znam na tym
> dziękuje z góry
> pol.d_at_wp.pl

Mam Conona BCJ-1000 już 3 lata. Drukuję całymi tysiącami. Działa (odpukać)
bezawaryjnie. Napełniam ją tuszem sam, co kosztuje mnie około 10 zł za jedno
napełnienie. Zalecam już na początku ustawić drukowanie w trybie
oszczędnościowym. Uzyskasz duże oszczędności a drukując więcej dla siebie
łatwiej mi drukując dla kogoś przejść na tryb AUTO. Jedyny kłopot to kolor
gdyż drukarka ta posiada miejsce tylko na jeden pojemnik (czarny lub
kolorowy).