Re: TEAC szybszy ????

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 11 Feb 2002 - 12:24:13 MET

> mam nagrywarkę Teac W58E 8x8x32 --------------- pytanie moje tooo : czy
> można jakos przyspieszyć jąąą  ???
> Czy zmiana DMA w Windzie da cośśśś ???( teraz mam odznaczone i nagrywanie
> plytki 650MB trwa okolo 8 minut )

DMA odciąża jednynie procesor i to znacznie - więc zapomnij że podpicujesz
jakoś nagrywarkę. Ja nie wiem co tu marudzić 8 minut to długo !!! nie sądze
jeśli przekalkulujesz to ilość padów jakie się zdarzają przy wyrzszych
predkościach. Nie każdy się przyznaje ale większość płytek tanik pomimo że
pisze że kompatybilne do 24x to przy nagraniu x12 prawidłowym to płytka jest
nie do odczytu lub napęd nieźle się męczy żeby ją czytać. O CDRW nie wspomnie
bo poza Highspeed to się nagrywają max x4.
pozdruffka
adadur