Monitor

Autor: Paweł Terlecki (ptcki_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 11:00:17 MET

Witam,

Mam taki problem moj monitor 15 Daewoo przestal wyswietlac czerwony
kolor...i wyswietla go jako czarny.
Myslalem ze moze cos z karta ale sprawdzalem i inny monitor wyswietla
normalnie. Udalo mi sie tez rozkrecic pudlo i dostac sie do potencjometrow
RGB i co zaobserwowalem ze przy kreceniu "R" ekran nabiera czerwonego koloru
ale jakgdyby w tle a same elementy wyswietlane na ekranie tego czerwonego
koloru nie nabieraja (w przecienstwie do G,B). Pomyslalem wiec ze to moze
cos z sygnalem dochodzacym do monitora, wiec sprawdzilem kabel niestety na
innym monitorze dziala....

Hmmm...powoli koncza mi sie koncepcje....
Moze ktos spotkal sie z podobnym problemem ?
Dzieki za kazda pomoc.

--
Pozdrawiam
Pawel Terlecki