Odp: problem z TEAC 516EB i ClonCD

Autor: pgreg (pgreg_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 10:08:13 MET

Użytkownik plitkin <plitkin_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a43946$2p7f$1_at_pingwin.acn.pl...
> Ja bym przede wszystkim sprobowal na innych CDR-ach. Plytki poprostu moga
> byc walniete (cala partia) - ja tak mialem.

pomysl tez dobry - ale nagrywam na dwóch rodzajach - Verbatim i TDK
(700Mb) - czasami jeszcze na platinium...
i za ostatni weekend statystyki wyglądają następująco - na 3 próby 1 płytka
padła.
Zmieniłem ustawienia - TEAC'a na mastera, pokombinuję jeszcze z dma, ale
czegoś nie rozumiem: przeciez paliłem przez 2 miechy bez problemow (jakies
30 - 40 pły bez jednego bledu) i coś się popierniczyło....
Zbiegało by się to z datą kupienia dysku (Barracuda IV) ale chyba nic sie
nie powinno gryźć?!.
Zastanawiam sie jeszcze czy to nie jest czasem wina zasilacza (230 W) ale
gdyby nie wydalał - to chyba nie udało by mi się nic wypalić - tak myślę....
niech ktoś mnie poprawi...

pozdr.
pgreg