Re: Duron Morgan 1 Ghz i plyte K7S5A jak przetaktowywac?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 10:27:55 MET

Użytkownik "Darek K." <dklempka_at_safo.com.pl> napisał w wiadomości

> Mam taki sam procek i plyte. Program chfsb uruchamiasz w autoexecu ?
> Napisz jak ta zmiana wplynela na wydajnosc systemu. Masz jakies wyniki
> testow ?
>
> Pozdrawiam
> Darek

Program dziala jednorazowo, po wpisaniu CHFSB /i podaje Ci tabelke z
czestotliwosciami a Ty zaznaczasz odpowiednia i klikasz enter.
Po resecie = czasem 2 dostrzegasz juz roznice przy starcie zegara, czasem
trzeba wejsc do biosu zeby zostaly przyjete ustawienia. Program wykonuje
wpis do BIOSU'u wiec nie trzeba go uruchamiac kazdo razowo.