format c?

Autor: Gurney Halleck (gurney_at_poczta.fml)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 08:35:53 MET

Witam
Mam pytanie do grupowiczow, ktore utwierdzi mnie w moich racjach albo nie.
Mam HDD 40 Gb podzielony na 4 partycje po 10 Gb jestem "szczesliwym"
posiadaczem WinMe a teraz chce miec w2000. Mam zamiar sformatowac partycje
C pytanie czy formatowanie C usunie dane z reszty partycji? Pytam bo znajomy
uparcie twierdzi ze kiedy majac HDD 14 Gb (10+4 Gb) formatowal partycje C to
stracil dane z D.
Sam nie tak dawno robilem to na dysku 3,2 a znajomy twierdzi ze na dyskach
powyzej 10 Gb formatowanie c usuwa dane z reszty partycji.

Gurney Halleck vel Marek N
gurney_at_poczta.fm
Cesarz zyje niech zyje Cesarz