Re: ASUS iPanel

Autor: Mariusz Balicki (mbsoft_at_interia.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 23:55:00 MET

Wojciech Giersz wrote:

> Asus. Wypadaloby tam zajrzec na poczatku :) ( http:/www.asus.com.tw )

A jakze, zagladalem, ale albo nie jestem kompatybilny z ta strona
albo ta informacja jest tam bardzo gleboko schowana.

Ogladanie tej strony (oczywiscie przed wyslaniem tego
postu) bardzo mnie rozczarowalo. Zawsze uwazalem firme ASUS
za bardzo solidna firme, wrecz za wzor dla pozostalych
producentow plyt glownych.

Jednak w tym przypadku bylo inaczej - z informacji na stronie wynikalo
ze plyta ta nie obsluguje iPanela - tzn. nie bylo wzmianki o tym
ze obsluguje, a przy innych plytach taka wzmianka byla.

Po przejrzeniu instrukcji obslugi okazalo sie, ze jednak ta plyta obsluguje
iPanel i to w 2 roznych wersjach

> AFPANEL.

Dzieki

Pozdrawiam