Re: NAV 2001 i win XP

Autor: Karol Susicki (susicki_at_karlsen.com.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 20:45:00 MET

Użytkownik "Virtuozik" <virtuozik_at_spam.inetia.pl> napisał w wiadomości
> tylko nie mowcie ze NTG... zrobilem sobie upgrade z win 2000 prof na XP

NTG :)))

> W XP dziala wszytko doskonale.. poza skanowaniem w tle przez NAV 2001 W
> momencie odpalenia skanera w tle wywala komunikat unable to start SymEvent
> w trayu pojawia sie ikonka nav przekreslona...
>
> sciagnalem najnowsze uaktualnienie programu przez live update ale dalej
> nic...
>
> jest na to jakis sposob czy tylko instalacja NAV 2002 ?
>
> Pozdrawiam i z gory dzieki za wszelkie informacje

Czy podczas instalacji NAV 2001 nie wyskoczylo okienko i nie napisalo skad
trzeba sciagnac odpowiedni patch? Bo u mnie tak bylo :) I dziala doskonale.
Trzeba podmnienic biblioteke symevent na nowsza i liveupdate tego nie zrobi.
Tylko metoda reczna.
http://www.symantec.com/techsupp/files/symevnt/symevnt.html

Nie trzeba kupowac nowszej wersji. Wprawdzie Symantec twierdzi inaczej
(ciekawe czemu? :)) U mnie dziala NAV 2001 bez zadnego problemu pod WinXP
Pro PL.

Karol Susicki
www.karlsen.com.pl