Re: Sono + Celeron 1000 = problem

Autor: Karol Susicki (susicki_at_karlsen.com.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 20:25:52 MET

Użytkownik "ZenoN" <maciej_at_kris.mpnet.pl> napisał w wiadomości

> Witam mam taki problem.
>
> Płyta SONO 2808E (i815)+ Celeron 1000 startuje kiedy chce (
dosłownie,
> komp sie uruchamia jak np wlaczy sie do gniazdka obok drugiego kompa). Po
> wyjeciu wtyczki z zasilacza i wlozeniu jej spowrotem komp nie wstaje.
Trzeba
> [...]
> pracuje OK do wylaczenia. A potem albo sie uruchomi albo nie. I tak w
kolko
> znowu trzeba wylaczyc na jakis czas wtyczke z gniazdka itd...
> Aha musze dodac ze jest polorzana nowa instalacja elektryczna specjalnie
pod
> komputery i kompow jest 5 sztuk . Wszystkie maja te sema objawy. Na innej
> plycie np ECS jest OK ale czy to mozliwe ze mam 5 plyt SONO uwalonych z
tymi
> samymi objawami ?
> Jakby ktos mial jakies sugestie to bardzo prosze.

I nie znajdziesz. Trudno, zeby sie oficjalnie przyznali do zbuka. Zadzialalo
na kilku takich kompach jak twoj, wiec powinno i u ciebie. Po pierwsze wgraj
najnowszy bios ze strony SONO po drugie wyjmij baterie, zaloz zworke na
CLEAR CMOS i odlacz zasilanie od kompa na jakies 15 min. Po 15 min. zloz
wszystko z powrotem i powinno ustapic. Ta metode otrzymalem dzwoniac do
fabryki SONO.

Karol Susicki
www.karlsen.com.pl