Re: Chyba nie zainstaluje XP!!

Autor: Arek Wolowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 20:09:04 MET

Witam.
Darek <bas3_at_poczta.onet.pl> napisał(a):
> wqrwia mie ten Xp jest piękny ale 20 % programów i sprzetu nie pracuje na
> tym i najgorsze ze nikt nie wie gdzie znaleść sterowniki do tego cuda
> .Wydaje mi sie że został wydany za szybko aby producenci innych produktów
> zdążyli zrobić oprogramowanie do XP.
> Ni3estety żegnaj najnowszy Win myśle że nie na długo.

Trolujesz ? Jeśli tak to NTG. A jeśli nie to też NTG. ;))
Sterowników sie szuka na stronach producenta sprzętu.
Jeśli tam nie ma to przykro mi, ale chyba powinieneś
się zorientować przed instalacją czy Twój sprzęt jest
obsługiwany. Co do oprogramowania to jest na tyle bogate,
że łatwo znaleźć zamienniki. Zresztą producenci się dość
szybko przystosowują, wystarczy poczekać.
Nie wydaje mi się by był za wcześnie wydany.
Taki moloch jak MS nie może wiecznie żyć na suporcie i sprzedaży
dotychczasowych produktów, zauważ że poprzedni Windows
ma numer 2000. To już dwa lata (prawie ;)). Wystarczająco dużo
czasu by opracować coś nowego (no niezupełnie nowego :)).

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
"Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju."