Re: TNT M64 -> QUADRO ?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 19:51:08 MET

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> ale maxtreme zobaczy roznice i to b. duza!

wiem ze odp. oprogramowanie potrafi z tego korzystac. Ale z tej karty nawet
po takim rasowaniu to qadra nie bedzie bo to nie te same pamieci itd.
przerobienie geforca da powiedzmy efekt "dla ubogich" - za else qadro trzeba
troszke kasy dac - ale placi sie takze za sterownik i support. JAk mi
powiesz ze detonatory sa odpowiednie to sorry :) w porownaniu do opcji w
elsach gloria czy synergy (nie pamietam ktora ma nVidie) to tam nie ma nic!
A antyaliasing lini to w qake sie raczej malo przydaje :))

mosciak