Re: plik txt

Autor: Kenny (kenny3_at_poland.com)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 18:45:39 MET

> jak podzielić plik tekstowy który zajmuje ponad 500 MB.jest to
wygenerowany
> system pełny do dużego lotka 13983816 kombinacji.próby otwarcia tego pliku
> kończą się niepowodzeniem.mam durona 800Mhz ,256 ramu.

Spox, wszystko co potrzebujesz to kupa miejsca i cos lepszego niz w98
(zgaduje, ze na nim wlasnie jedziesz :) i przypuszczam ze z jego powodu ci
sie wykrzaczylo. )
Moj w2k pieknie pracowal (jakies 3min) dopoki po trzykrotnym oproznieniu
(MPower pieknie to pokazuje) ramu (256MB) nie skonczylo sie miejsce na dysku
(niestety w tej chwili kisze sie nia zapchanym po brzegi 8,5GB :(
Natomiast bez zadnych problemow mozesz podejzec plik w commanderowym
Listerze (pod klawiszem F3), tylko trzeba by troche cierpliwosci zeby
zaznaczyc w nim zalozmy 1/5 tego textu zeby skopiowac do mniejszego pliku
:)))

--
Wojtek
Pozdrawiam