Re: Iiyama 19"

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNO_at_SP@M@wp.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 16:46:26 MET

Użytkownik "komzler" <komzler_at_priv7.onet.pl> napisał w wiadomości

> ... i teraz nie wiem co myslec. Czy to pechowy egzemplarz, czy moze znany
> problem (nie mialem okazji sam poprobowac) ?
> Moze ktos ma jeszcze jakies doswiadczenia?

mam pro 451, biel idealna, obaraz ostry (do 1152x... ale mam GF 2mx hercules
tylko)
gemetria nie jest idealna (jak w LCD , w jedny miejscu nie moge ustawic ale
to sa roznicie max 1mm , jak chce to wyregulowac w innym to w innym miejscu
sie odksztalca - trzeba by rozkrecic monitor i w srodku czymc grzebac, w
sony geometia byla ciut gorsza)
w 1152... geometria jest 9 /10 a moze lepiej niz 9. przydalo by sie
regulowanie poduszkowatych w gory i u dolu (jak w CTX) by zrobic prawie 9.5.

wybralem ja ze wzgledu na latowc obracania monitorem, hub USB i gwarancje.
kolory sa wspaniale - soczyste, biel jak mowilem wypala oczy taka dobra :).

Moze mam udany egzemplarz, moira widoczna jak zamykasz windowsa (wtedy taki
fekt winda sotosuje - najlepszy test na moire :) ),da sie to wyregulowac
prawie calkowicie z osd ale czcionki traca wowczas na ostrosci, moiry
normalnie nie widac wiec olalem sprawe. trudno znalesc idealny monitor,
eizo, elsa byly nie do poogladania we wroclawiu wtedy. Zaden samsung nie
mogl pokazac takich kolorow a biel byla jak zabrudzona, kolory wyprane.
jak masz dostep do poogladaj je i sam ocen , jak trafisz na dobry to kup.