Re: Kolor.

Autor: Łukasz Maśko (masko_at_ipipan.waw.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 15:32:56 MET

On Sunday 10 February 2002 14:53 user called Forest typed on his keyboard:

> Witam,mam taki problem.Chodzi o to iż na białe tło
> wchodzi mi lekki odcien czerwonego koloru.Nie mam
> klasycznie białego tła.Dodam,że nic nie przestawialem.
> To wszystko minimalnie pulsuje.
> Nie wiecie co trzeba zrobic aby to zlikwidowac?
Sprawdź, czy obok monitora nie stoi jakieś źródło pola magnetycznego
(kolumna, wzmacniacz, drugi monitor). Ja tak mam jak postawię za blisko
siebie moje dwa monitorki (nie są nowe i trochę sieją). Poza tym wpływ mogą
mieć np. głośniki wbudowane w monitor.
Jeśli nic nie stoi obok, było wcześniej OK a teraz jest źle, to jeśli
monitor taką ma opcję, to zrób mu degauss.
Jeśli natomiast nic z tego nie pomoże, to pozostaje tylko serwis -
najwyraźniej kłopoty ze zbieżnością kolorów.

Ja bym obstawiał na głośnik albo inne źródło pola stojące za blisko.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko_at_ipipan.waw.pl                     Registered Linux user #61028