Re: Pomocy !! sprawna karta graf. nie dziala tylko na mojej plycie ?!

Autor: Pollux (nospam_at_123.com)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 14:53:26 MET

Bez żadnych wątpliwosci jest to wyłącznie problem DAEWOO i akurat tej karty
grafiki ( wiele kart z Rivą 128 ma ten numer właśnie z DAEWOO),
miałem to samo sto lat temu, dlatego Ci podrzuciłem pytanie, czy rzecz
dotyczy
tego samego monitora.

Jednym z rozwiązań jest upgrade biosu karty graficznej - (nie BIOSU kompa)
to musi pomóc, o ile na stronie ASUSa w ogóle jest taki upgrade. Ja
znalazłem
biosik do Vipera 330 i problem się rozwiązał.

Drugie rozwiązanie - najpierw włączamy kompa, po pierwszym piknięciu
(test POST BIOSa) włączamy monitor i dalej winno być OK.

Trzecie - drobna przeróba wtyczki monitora - tej do VGA oczywiście, ale
to chyba może za trudne ---w swoim czasie miałem rozpiskę wtyczki
monitorowej i układu na karcie, ale na pewno nie mam...dawne czasy.

Pollux