Re: dekodowanie canal+ na flyvideo 3000

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 12:52:17 MET

Użytkownik Krzysztof Kwasniewicz <tasiorsa_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a41d24$elg$2_at_news.onet.pl...
> Niebieski na pewno nie jest nadawany analogowo.
> Kablówki Imo transmitują sygnał cyfrowy.

Jak możesz mieć cyfrowy sygnał w telewizji kablowej ???
Cyfrowo to jest dla ludzi mających tuner cyfrowy z CAM'em Seca
i odbierających go z satelity.

Może być ew. analogowy potraktowany jakimś filtrem zrywającym synchronizację
np. HBO w UPC
A Astercity koduje niebieskiego w analogowym systemie Nagra/Syster tak
jak jest zakodowany biały c+ dostępny jeszcze analogowo z Hot Bird'a .

PeJot